1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Prodávající:
ZEAL Invest s.r.o.
se sídlem: Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00, Praha 2
IČ: 14178486
DIČ: CZ14178486
Spisová značka: C 361652 vedená u Městského soudu v Praze
e-mail: ticketflip@post.cz
telefon: +420792778390
(dále jen “prodávající”)
1.2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese (dále jen „internetový obchod“). Za kupní smlouvu se pro účely těchto obchodních podmínek považuje i licenční smlouva, jejíž předmět je poskytnutí licence k elektronické knize.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. Informace o nabízených statcích a cenách
2.1. Informace o nabízených druzích produktů, s jejichž zakoupením dostane kupující e-mail s produktem, který je označen elektronickým klíčem (dále jen informace o “statcích”), včetně uvedení cen jednotlivých statků a jejich hlavních vlastností a funkcí, které kupující získá jejich zakoupením, jsou uvedeny u jednotlivých statků v katalogu internetového obchodu.
2.2. Ceny statků jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny statků zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje možnost sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
3.1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující. Tyto náklady se neliší od základní sazby poskytovatele internetu a telefonního operátora.
3.2. Při zadávání objednávky si kupující vybere preferovaný statek a zvolí způsob platby.
3.3. Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
3.4. Po dokončení objednávky je kupující přesměrován na platební bránu, kde provede platbu. Po provedení platby zašle prodávající kupujícímu automatické potvrzení o přijetí objednávky a platby. Doručením tohoto potvrzení je smlouva uzavřena. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Vedle potvrzení o přijetí platby od prodávajícího mohou být kupujícímu zaslány automatické zprávy ze strany poskytovatele platebních služeb.
4. Omezení šíření zakoupených statků
4.1. Uzavřením kupní smlouvy na elektronickou knihu nedochází k převodu vlastnického práva ke knize, ale ke vzniku nevýhradní licence k elektronické knize. Kupující bere na vědomí, že využitím služby a zaplacením za licenci na použití elektronické knihy nedochází k přenosu duševního vlastnictví prodávajícího ani žádného z jeho dodavatelů.
4.2. Kupující není oprávněn elektronickou knihu rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat, vystavovat, sdělovat veřejnosti, či jakkoliv poskytovat třetím osobám. Kupující není oprávněn elektronickou knihu měnit, spojovat ji s jiným dílem, překládat ani převádět do jiné formy.
4.3. Kupující bere na vědomí, že prodávající může využít technických prostředků ochrany proti protiprávnímu rozmnožování, rozšiřování, pronajímání, půjčování, vystavování, sdělování veřejnosti či jakémukoliv poskytování třetím osobám. Za tímto účelem mohou být do každé stažené elektronické knihy vloženy identifikační údaje kupujícího nebo jiný identifikátor transakce.
5. Platební podmínky a dodání statků
5.1. Cenu objednávaného statku může kupující uhradit následujícími způsoby:
bezhotovostně prostřednictvím služby gopay.com
5.2. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
5.3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
5.4. Pokud o to kupující výslovně požádá, bude mu ihned po připsání platby je kupujícímu umožněno začít využívat zakoupený statek prostřednictvím elektronické knihy. V opačném případě mu bude umožněno využívat zakoupený statek až po uplynutí zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy.
5.5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1. Pro odstoupení od smlouvy musí kupující dodržet lhůtu pro odstoupení od smlouvy.
6.2. Pro odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující žádost o odstoupení od kupní smlouvy na e-mailovou adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí jeho žádosti.
6.3. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něj přidal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
6.4. Kupující bere na vědomí, že e-kniha je digitálním obsahem, a tudíž jejím dodáním před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy zaniká kupujícímu podle § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, právo na odstoupení od smlouvy v této lhůtě.
Prodávající neposkytuje záruku za jakost. Kupující může uplatnit práva z vadného plnění u prodávajícího (kontaktní údaje jsou uvedeny v čl. 1) adresovaným dopisem, ve kterém uvedeno své jméno, bydliště, číslo objednávky, název zakoupeného produktu, popis vady a preferovaný způsob řešení reklamace (vzorový formulář dostupný na https://ticketflip.cz/reklamacni-formular.pdf ).
7. Komunikace mezi smluvními stranami
7.1. Smluvní strany si budou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
7.2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
8. Osobní údaje
8.1. Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobných nebo souvisejících statků a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
8.2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů
9. Mimosoudní řešení sporů
9.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
9.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji statků na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
10.3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
10.4. Kupující na sebe tímto přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10.5. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
10.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.2.2024.
Zásady ochrany soukromí
I. Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je
ZEAL Invest s.r.o. IČ 14178486 se sídlem: Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00, Praha 2 zapsaný/á v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 361652
(dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou: adresa:
ZEAL Invest s.r.o.
Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00, Praha 2
e-mail: ticketflip@post.cz
telefon: +420792778390
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor.
4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky:
● jméno a příjmení
● e-mailová adresa
● fakturační adresa
● poštovní adresa
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
● plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
● splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
● oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
● Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
2. Účelem zpracování osobních údajů je
● vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
● plnění právních povinností vůči státu,
● zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
IV. Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
● po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu).
● po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
● podílející se na dodání služeb a zboží na základě smlouvy,
● zajišťující služby v souvislosti s provozováním e-shopu, provozovatel platební brány (gopay.com)
● zajišťující marketingové služby.
2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.
VI. Zpracovatelé osobních údajů
1. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem.
VII. Vaše práva
1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
● právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
● právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
● právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
● právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
● právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR a
● právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů, případně se obrátit na soud.
VIII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto zásady ochrany osobních údajů nabývají platnosti a účinnosti dne 29.1.2022.
Reklamační řád
Dodáním digitálního obsahu (e-knihy/kurzu) před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy kupujícímu zaniká v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, právo na odstoupení od smlouvy.
Opakované platby
Pro prodej Členství na 1/3/12 měsíců
prostřednictvím webového rozhraní ticketflip.cz
prodávajícím – ZEAL Invest s.r.o. IČ 14178486, se
sídlem: Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00, Praha 2
(dále jen „Prodávající“) S Vaším souhlasem, který nám
udělíte zaškrtnutím příslušného okénka pro souhlas s
opakovanou platbou přímo v objednávkovém formuláři,
využíváme jako Prodávající při prodeji Členství na
1/3/12 měsíců opakované platby (tj. automatické
strhávání plateb z platební karty, tzv. reccuring
payments), a to po dobu trvání Členství v klubu. Pro
realizaci opakovaných plateb využíváme platební bránu
GoPay společnosti GoPay s.r.o. Opakované platby se
týkají všech variant Členství, přečtěte si prosím
podrobně tyto podmínky.
1. Zaškrtnutím
souhlasu udělujete souhlas: se založením a parametry
opakované platby (podrobnosti se dozvíte níže) a s
uložením platebních údajů na straně platební brány
GoPay. Platební údaje, tj. zejména čísla platebních
karet a další údaje zadávané při platbě, se mnou
uvedená společnost nesdílí a nemám k nim přístup.
Společnost GoPay s.r.o. nakládá s údaji platební
karty podle mezinárodního bezpečnostního standardu
PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové
bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních
karet).
2. Společné informace pro
všechny opakované platby u jednotlivých typů Členství
a možnost skončení Členství:
1.
Jakmile v rámci první objednávky konkrétního Členství
odsouhlasíte opakovanou platbu, do 3 pracovních dnů
Vám pošlu do mailu potvrzení, že opakovaná platba
byla založena. Dokud neukončíte své Členství (nebo ho
nezměníte na jiný typ), pak vždy poslední den starého
členského období (tj. například u měsíčního je to
stejný den měsíce následujícího. Na př.: koupeno
20.6. tak se následující platba provede 20.7. ) dojde
k automatickému strhnutí platby za členství
(konkrétní částky uvádím níže).
2. Pokud mi nejpozději 3 dny před
skončením Členství (tj. například u Členství
končícího v pátek nejpozději ve středu) nezmáčknete
na tlačítko ,,zrušit předplatné“, dojde automaticky k
prodloužení Členství na stejné období a ke strhnutí
opakované platby za toto období.
3. Parametry opakované platby:
1. Parametry opakované platby: Jde o
platbu za měsíční předplatné (tedy 30 dní). Platba se
strhne vždy poslední den měsíčního Členství (tedy
20.6. poté 20.7. poté 19.8. atd) a to po celou dobu
trvání Členství, pokud ale v jednom měsíci
nedostanete doporučené aspoň 2 akce, tak dostanete
automaticky tento měsíc zdarma (platba se posune o
jeden kalendářní měsíc) (dokud Členství neukončíte –
viz odst. 2.2.). Strhávána bude fixní částka, ve výši
2490 Kč / 99 € při každé jednotlivé platbě. Pokud
dojde ke změně ceny Členství, budete o tom předem
informováni mailem a sami se rozhodnete, zda budete v
Členství dále pokračovat anebo jej zrušíte. Pokud se
rozhodnete neprodloužit Členství o další měsíční
období, je nutné, abyste klikli na tlačítko ,,zrušit
předplatné“ nejpozději 3 dny před koncem aktuálního
měsíčního období. V případě, že mě budete o zrušení
členství informovat později, dojde ještě ke strhnutí
nejbližší platby a prodloužení o jedno měsíční
období. Poté bude zrušeno Členství i opakovaná
platba.
2. Parametry opakované
platby: Jde o platbu za tří měsíční předplatné (tedy
90 dní). Platba se strhne vždy poslední den Členství
(tedy 20.6. poté 18.9. poté 17.12. atd) a to po celou
dobu trvání Členství, pokud ale v jednom měsíci
nedostanete doporučené aspoň 2 akce, tak dostanete
automaticky tento měsíc zdarma (platba se posune o
jeden kalendářní měsíc) (dokud Členství neukončíte –
viz odst. 2.2.). Strhávána bude fixní částka, ve výši
6690 Kč / 265 € při každé jednotlivé platbě. Pokud
dojde ke změně ceny Členství, budete o tom předem
informováni mailem a sami se rozhodnete, zda budete v
Členství dále pokračovat anebo jej zrušíte. Pokud se
rozhodnete neprodloužit Členství o další měsíční
období, je nutné, abyste klikli na tlačítko ,,zrušit
předplatné“ nejpozději 3 dny před koncem aktuálního
měsíčního období. V případě, že mě budete o zrušení
členství informovat později, dojde ještě ke strhnutí
nejbližší platby a prodloužení o jedno měsíční
období. Poté bude zrušeno Členství i opakovaná
platba.
3. Parametry opakované
platby: Jde o platbu za roční předplatné (tedy 360
dní). Platba se strhne vždy poslední den ročního
Členství (tedy 20.6.2023 poté 14.6.2024 poté 9.6.2025
atd) a to po celou dobu trvání Členství, pokud ale v
jednom měsíci nedostanete doporučené aspoň 2 akce,
tak dostanete automaticky tento měsíc zdarma (platba
se posune o jeden kalendářní měsíc) (dokud Členství
neukončíte – viz odst. 2.2.). Strhávána bude fixní
částka, ve výši 24990 Kč / 990 € při každé jednotlivé
platbě. Pokud dojde ke změně ceny Členství, budete o
tom předem informováni mailem a sami se rozhodnete,
zda budete v Členství dále pokračovat anebo jej
zrušíte. Pokud se rozhodnete neprodloužit Členství o
další měsíční období, je nutné, abyste klikli na
tlačítko ,,zrušit předplatné“ nejpozději 3 dny před
koncem aktuálního měsíčního období. V případě, že mě
budete o zrušení členství informovat později, dojde
ještě ke strhnutí nejbližší platby a prodloužení o
jedno měsíční období. Poté bude zrušeno Členství i
opakovaná platba.
4. Parametry
opakované platby: Jde o platbu za VIP měsíční
předplatné (tedy 30 dní). Platba se strhne vždy
poslední den měsíčního Členství (tedy 20.6. poté
20.7. poté 19.8. atd) a to po celou dobu trvání
Členství, pokud ale v jednom měsíci nedostanete
doporučené aspoň 2 akce, tak dostanete automaticky
tento měsíc zdarma (platba se posune o jeden
kalendářní měsíc) (dokud Členství neukončíte – viz
odst. 2.2.). Strhávána bude fixní částka, ve výši
5990 Kč / 240 € při každé jednotlivé platbě. Pokud
dojde ke změně ceny Členství, budete o tom předem
informováni mailem a sami se rozhodnete, zda budete v
Členství dále pokračovat anebo jej zrušíte. Pokud se
rozhodnete neprodloužit Členství o další měsíční
období, je nutné, abyste klikli na tlačítko ,,zrušit
předplatné“ nejpozději 3 dny před koncem aktuálního
měsíčního období. V případě, že mě budete o zrušení
členství informovat později, dojde ještě ke strhnutí
nejbližší platby a prodloužení o jedno měsíční
období. Poté bude zrušeno Členství i opakovaná
platba.
5. Parametry opakované
platby: Jde o platbu za VIP tří měsíční předplatné
(tedy 90 dní). Platba se strhne vždy poslední den
Členství (tedy 20.6. poté 18.9. poté 17.12. atd) a to
po celou dobu trvání Členství, pokud ale v jednom
měsíci nedostanete doporučené aspoň 2 akce, tak
dostanete automaticky tento měsíc zdarma (platba se
posune o jeden kalendářní měsíc) (dokud Členství
neukončíte – viz odst. 2.2.). Strhávána bude fixní
částka, ve výši 15990 Kč / 630 € při každé jednotlivé
platbě. Pokud dojde ke změně ceny Členství, budete o
tom předem informováni mailem a sami se rozhodnete,
zda budete v Členství dále pokračovat anebo jej
zrušíte. Pokud se rozhodnete neprodloužit Členství o
další měsíční období, je nutné, abyste klikli na
tlačítko ,,zrušit předplatné“ nejpozději 3 dny před
koncem aktuálního měsíčního období. V případě, že mě
budete o zrušení členství informovat později, dojde
ještě ke strhnutí nejbližší platby a prodloužení o
jedno měsíční období. Poté bude zrušeno Členství i
opakovaná platba.
6.
Parametry opakované platby: Jde o platbu za VIP roční
předplatné (tedy 360 dní). Platba se strhne vždy
poslední den ročního Členství (tedy 20.6.2023 poté
14.6.2024 poté 9.6.2025 atd) a to po celou dobu
trvání Členství, pokud ale v jednom měsíci
nedostanete doporučené aspoň 2 akce, tak dostanete
automaticky tento měsíc zdarma (platba se posune o
jeden kalendářní měsíc) (dokud Členství neukončíte –
viz odst. 2.2.). Strhávána bude fixní částka, ve výši
49990 Kč / 1990 € při každé jednotlivé platbě. Pokud
dojde ke změně ceny Členství, budete o tom předem
informováni mailem a sami se rozhodnete, zda budete v
Členství dále pokračovat anebo jej zrušíte. Pokud se
rozhodnete neprodloužit Členství o další měsíční
období, je nutné, abyste klikli na tlačítko ,,zrušit
předplatné“ nejpozději 3 dny před koncem aktuálního
měsíčního období. V případě, že mě budete o zrušení
členství informovat později, dojde ještě ke strhnutí
nejbližší platby a prodloužení o jedno měsíční
období. Poté bude zrušeno Členství i opakovaná
platba. Tyto podmínky jsou účinné od 12.07.2024
?
Je tento business vůbec legální?
Ano je, avšak každá země má své vlastní zákony, kterými je třeba se řídit.
?
Je potřeba být OSVČ/mít firmu, abych mohl vstupenky prodávat?
V začátcích určitě ne. Ovšem pokud prodáváš vstupenky pravidelně za desetitisíce měsíčně, jedná se o soustavnou výdělečnou činnost, která by měla být přihlášena dle zákonů ČR. Prodej vstupenek je podnikání jako každé jiné. Se vším klientům poradíme a pomůžeme.
?
Kde vstupenky prodáváte?
Vstupenky prodáváme na největších sekundárních platformách na světě jako je Viagogo, Stubhub nebo Vividseats. Dále využíváme lokální bazary.
?
Co se stane, když neprodám vstupenky?
Ve velice ojedinělých případech se může stát, že se nám nepodaří vstupenky prodat. Prodej vstupenek je podnikání jako každé jiné a nese s sebou tedy i riziko. Našim úkolem je tuto situaci eliminovat.
?
Proč zákazník si zakoupí vstupenky dráž, než je nákupní cena?
Důvodů je zde několik, např. když někdo chce jít na událost, ale v oficiálním prodeji byly vstupenky už vyprodané a nezbývá mu jiná možnost než nakoupit na sekundárních marketech.
?
Jak vysoké jsou výdělky?
Prodej vstupenek je vysoce profitabilní business, kde se profit běžně pohybuje okolo 50-100% (někdy méně, někdy i více). Snažíme se zaměřovat na vysoce profitabilní události konané především v zahraničí, kde je vyšší kupní síla, než tady v ČR.
?
Kdy mi přijde výplata z prodejů?
Při prodeji na sekundárních marketech výplata přichází obvykle okolo 5-10 pracovních dní po uskutečnění události. Platforma Stubhub nabízela možnost vyplácení USA a CAN událostí okolo 5-10 pracovních dní po prodeji. Nicméně tato funkce je dočasně pozastavena z důvodů pandemie Covid-19.
?
Co všechno obsahují vaše služby?
Nabízíme kompletní kurz, ve kterém tě naučíme, jak správně prodávat vstupenky a být profitabilní. O vše se staráme my a ty si jen vybíráš příležitost, do které chceš investovat. Máme 3 letou praxi v zahraničí, kde poskytujeme naše služby.
?
Proč bych se měl připojit teď a ne třeba za pár měsíců?
Každého ovlivnila situace pandemie Covid-19, která nám všem překazila životy, avšak blýská se na lepší časy, kdy pandemie se blíží ke konci. Postupně se začínají konat události po celém světě, a proto je vhodné využít příležitosti, kdy po roce se lidé budou chtít začít opět bavit a navštěvovat své oblíbené události.
?
Můžu si kdykoliv zrušit členství?
Ano můžeš. V členské sekci je k dispozici tlačítko pomocí kterého můžeš své členství zrušit. Možné je to do 3 dnů do dalšího platebního období.
?
Jaký je doporučený kapitál?
Doporučujeme minimálně 500€ na měsíční a 3 měsíční členství. U ročního doporučujeme 1000€+